Monday 2 September 2013

TAMBAH PENDAPATAN BULANAN DENGAN SHAKLEE


Nak JANA PENDAPATAN 4 ke 6 angka sebulan dengan saya?

Anda mahu mencari pendapatan sampingan?
Anda mahu bekerja di rumah sambil menjaga anak?
Anda mahukan kerjaya yang boleh bertoleransi dgn masa anda?
Anda mahukan peluang perniagaan yang hampir tiada risiko?
Anda hanya bermodalkan RM75 sahaja!
Semua list di atas akan TERLAKSANA dengan JAYAnya!!!

SHAKLEE akan tunaikan segala hasrat anda itu...

Dengan menjadi ahli Shaklee dan mendaftar dibawah saya, selaku antara Distributor Shaklee yang sah.

sebarang kemusykilan blh trus hubungi saya.

Berminat, boleh sms/whatsapp/call saya : 012-2559046 -aida



Berminat untuk mencuba produk Shaklee, hubungi saya:

Hubungi :

Nurulaida (ID : 869855)
nuruldamia85@gmail.com
sms/whatsapp : 011-3767 5929
Free consultation for every purchase
nuruldamia85.blogspot.com





**** saya juga ada menyediakan set budget utk anda.Mengikut BUDGET anda.

No comments:

Post a Comment