Sunday 9 March 2014

Hasil dari Jari Jemari ku - Just for my sister Wedding

Salam....

Masa-masa yang terlapang aku isikan dengan
kreativiti jari-jemari ku yang keras ni...
maka terhasillah......
 Jeng...jeng...jeng...


  
Hantaran tema putih

 Aku buat ni bukan saje-saje nak test..
Tapi aku buat khas untuk adik aku yang akan 
menamatkan zaman bujang nya
pada ujung bulan 3 ni.

Sebenarnya aku memang minat 
bab-bab macam ni..
saje je tak nak tunjuk...
hehehe...

Tapi... ikut mood jugak nk menghias ni...
bila aku tengok putih je...
rasa macam tak menarik dan meriah je...
 Aku pun cuba main kaler...
jadi lah macam ni....

Bekas hantaran perfume...

ok tak... aku rasa macam ok je...
hehehe...
tapi pandangan orang tak samakan...
bila aku tanya sister2 yang jujur dan boleh dipercayai...
diorang cakap... 
CHANTEKK!!
pemilihan kaler yang baik...

Aku ape lagi...
dengan bersemangatnya siapkan 
semuanya....

jadi...ini lah hasilnya...


Kotak kek.


 
kotak kek lagi....



Sebahagian hantaran


Masih belum siap sepenuhnya....  




Ok...Thanks sbb sudi baca....
Bye..bye....

 

2 comments: